سفارش تبلیغ
صبا ویژن

99/5/12
8:38 عصر

آموزش زبان انگلیسی تجارت بین الملل

بدست در دسته

 بهاره مسائلی  معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان بهاره مسائلی معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان

من بهاره مسائلی معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان با آموزش زبان انگلیسی تجارت بین الملل در خدمت شما عزیزان هستم . بنده به عنوان مترجم شفاهی، مترجم همراه، متخصص نگارش نامه های تخصصی بازرگانی و تجاری ،فعال در زمینه آموزش زبان بازرگانی و تجاری در زبانکده خودم با آموزش زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی در خدمت بازرگانان و فعالان بازار اقتصادی کشورم می باشم.

آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان



بهاره مسائلی کارشناس تخصصی زبان انگلیسی بازرگانی و تجاری

در دنیای امروز صنعت تجارت و مکاتبات تجاری محدود به شهرها یا حتی کشورها نمی شود . در حال حاضر مبادله کالا از یک قاره به قاره دیگر امکان پذیر است . برای داشتن تجارتی موفق و بین المللی باید زبان انگلیسی که زبانی کامل و بین المللی و مورد قبول تمام دنیاست را بدانیم.یک تاجر بی نظیر و قدرتمند با دانستن این زبان و داشتن علم می تواند از رقبایش پیشی بگیرد. امروزه دیگر فقط داشتن سرمایه کلان کافی نیست . بازرگانی موفق است که بتواند مکاتبات تجاری به زبان انگلیسی را تنظیم کند ، بخواند و بنویسد .زبان تجاری مورد پذیرش در سراسر دنیا برای معاملات بازرگانی و مبادلات کالا انگلیسی است . رشته تخصصی زبان انگلیسی بازرگانی تجاری از رشته های بسیار جذاب و شیرین زبان انگلیسی است .
تجار با دانستن علم مکاتبات بازرگانی می توانند سطح فعالیت خود را بالا ببرند و از نظر سطح کاری و در آمد به بالاترین سطح خود برسند
مکاتبات بازرگانی به صورت نامه ،نمابر (فاکس)،ایمیل (رایانامه)و memoانجام می گیرد. برای یک بازرگان موفق دانستن مهارت نگارش نامه ها و قراردادهای بازرگانی از اوجب واجبات است.
از مهارتهای مهم در زمینه مکاتبات بازرگانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1:مکالمات و گفتگوهای بازرگانی شامل بحثها و گفتگوها
2:گزارش جلسات رسمی و نحوه مکالمات و مکاتبات
3:نوشتن قراردادها و گذاشتن شرایط فسخ قرارداد یا تحویل کالا در مقابل تحویل پول
4:گزارش تحویل کالا ،نقص کالا یا عودت آن
نحوه بستن قراردادهای بین المللی و هزاران مورد دیگر که هر بازرگانی باید بداند.
در راستای این اهداف ارزشمند و تعالی کشور عزیزمان ایران ، من بهاره مسائلی با سابقه چهارده ساله در زمینه آموزش زبان انگلیسی و آموزش تخصصی زبان تجاری -بازرگانی در خدمت شما عزیزان هستم . بنده به عنوان مترجم شفاهی، مترجم همراه زبان انگلیسی، متخصص نگارش نامه های تخصصی بازرگانی و تجاری ، فعال در زمینه آموزش زبان بازرگانی و تجاری در زبانکده خودم با آموزش حضوری و آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی در خدمت بازرگانان و فعالان بازار اقتصادی کشورم می باشم.
09137932055
بهاره مسائلی کارشناس تخصصی زبان انگلیسی بازرگانی و تجاری، آموزش زبان انگلیسی تجارت بین الملل

آموزش آیلتس در اصفهان

آموزش حسابداری حسابدار در اصفهان تدریس خصوصی حسابداری در اصفهان   برنامه ریزی کنکور

تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان

 

آموزش حسابداری