سفارش تبلیغ
صبا ویژن

99/5/12
8:37 عصر

ساخت پنجره دوجداره آلومینیومی در تهران

بدست در دسته

 

پنجره آلومینیومی

ساخت و نصب پنجره دوجداره آلومینیومی در تهران در مدل های مختلف کشویی و لولایی پنجره های آلومینیومی سالهاست که در ساختمان ها استفاده می شوند. دیگر هیچ کس و هیچ شرکتی پنجره های آهنی دهه های چهل و پنجاه را نمی پسندد .هم مشتریان و خریداران ساختمانها و هم سازندگان هر دو پنجره دوجداره آلومینیومی را به پنجره های قدیمی ترجیح میدهند. پنجره های آهنی علاوه بر زمخت و زشت بودن بسیار هم سنگین بودند . شیشه هایی که در آنها به کار می رفت زشت و نا منظم بود و ثبات کافی نداشت و تنها مزیتی که داشت امنیت بالایشان بود چون میشد حفاظ پنجره را به خود پنجره جوش داد. پنجره های آلمینیومی بسیار سبک تر،شیک تر هستند . مقاومت پنجره آلومینیومی نیز بیشتر از پنجره های آهنی قدیمی است .پنجره های آلومینیومی زنگ نمیزنند و در برابر سرما مقاومند در حالی که پنجره های آهنی برای مقاومت در برابر باد و باران نیاز به رنگ و ضد زنگ دارند و بیشتر هم در معرض خطر زنگ زدگی هستند. زنگ زدگی چهره زشتی به پنجره می دهد. فلز آلومینیوم مزایای زیادی دارد که در زیر از آن نام می بریم
1:آلومینیوم نسبت به آهن سبک تر است
2:مقاومتش بالا است
3:زیباتر و شکیل تر از آهن است
4:نیاز به ضد زنگ ندارد
5: در صورتی که زنگ بزند اکسیدش از بقیه لایه های زیرین محافظت می کند و اجازه نمی دهد بقیه لایه ها دچار خوردگی شود. به همین دلیل مهم است که در ساخت پنجره دوجداره آلومینیومی کاربرد دارد.
6:نگهداری ،حفاظت و تمیز کردن پنجره های آلومینیومی بسیار آسانتر از انواع دیگر است .
7:قیمت آلومینیوم نسبت به فلزات دیگر مناسب تر است.
8:این فلز از تنوع بالایی برخوردار است .تنوع فریم و رنگ و طرح از مزایای این فلز است .
9:فلز آلومینیوم فلزی قابل بازیافت است که بعد از سالها استفاده هم می توان آنرا به کسانی که ضایعات می خرند فروخت.
10:به دلیل قابلیت بازیافت به طبیعت و محیط زیست آسیب نمی رساند.
11:آلومینیم در اثر تابش شدید نور آفتاب تغییر رنگ نمی دهد.
حالا کاملا متوجه شدید که چرا استفاده از پنجره های آلومینیومی در دهه های اخیر بسیار رایج شده است . حتی میتوان حفاظ پنجره آهنی را هم جلوی پنجره دوجداره آلومینیومی در دیوار کارگذاشت و امنیت آن را تکمیل کرد .با مزایای بسیار زیادی که برای آلومینیوم ذکر کردیم ساختمان سازان و مهندسان بر آن شدند که کیفیت پنجره های آلومینیومی را بالا ببرند .این تصمیم به ساخت پنجره آلومینیومی دوجداره انجامید . در سالهای اخیر به دلیل شلوغی شهرها و ترافیک بالای ماشینها ،آلودگی هوا و آلودگی های شدید صوتی به خصوص در مناطق پر جمعیت استقبال بسیار زیادی از پنجره های دو جداره آلومینیومی شده است .پنجره های دو جداره آلومینیومی نسبت به پنجره های تک جداره آلومینیومی بسیار مقاوم ترهستند و قابلیت بسیار بالایی در جلوگیری از به هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی و همچنین آلودگی صوتی دارند.
اما برای استفاده از شیشه دو جداره برای این پنجره ها باید به نکات زیر توجه کنید
1:این پنجره ها باید در قسمتهای گوشه به درستی پانچ شوند تا بتوانند به خوبی وزن شیشه را تحمل کنند.
2:قبل از انتخاب نوع شیشه توجه کنید که وزن شیشه با قاب پنجره آلومینیومی و نوع پانچ آن همخوانی داشته باشدو امکان پرس شدن کناره های پنجره و قابلیت پانچ وجود داشته باشد.

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره upvc