سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/4/3
3:36 عصر

آهنگری در تهران

بدست در دسته

آهنگری در تهران : تولیدات ما شامل درب آکاردئونی ، درب کشویی آهنی ، انواع حفاظ پنجره ، درب های آهنی حیاط و پارکینگ و مغازه و انواع محافظ اهنی دیوار ،

حفاظ دیوار در حال حاضر حفاظ هایی با عنوان حفاظ روی دیوار در بازار موجود هستند که بیشتر به عنوان نرده کاربرد دارند و برای استفاده به عنوان حفاظ روی دیوار حیاط یا ساختمان مناسب نیستند. این نوع حفاظ روی دیوار سنتی -که با عنوان حفاظ سرنیزه ای شناخته می شوند- معایب زیادی دارند. مهم ترین عیب آنها این است که زیبا نیستند. به علاوه دقیقا مانند نرده های زندان بلند، زشت و ملالت آور هستند. حفاظ های نرده ای رایج، ایمن نیستند. چرا که به راحتی اشخاص می توانند از آن عبور کنند. امروزه برای برطرف کردن این مشکلات، نسل جدیدی از حفاظ ها ساخته شده اند که به حفاظ بوته ای یا شاخ گوزنی شهرت دارند. نرده حفاظ روی دیوار مانند حفاظ شاخ گوزنی میباشد.درب آکاردئونی به درب هایی میگویند که به‌صورت تاشو و ریلی باز و بسته می‌شود.
Ø­Ù?اظ بÙ?تÙ? اÛ?
 بهترین حفاظ برای دیوار ساختمان حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه های در هم تنیده ای همانند خار یا شاخ گوزن می باشد. این حفاظ ها از جدید ترین مدل های حفاظ و صد البته از بهترین نوع آن به عناون حفاظ دیوار ساختمان است. در بعضی موارد با توجه به محل قرار گیری حفاظ می توان از آن برای حفاظ پنجره هم استفاده کرد. حفاظ شاخ گوزنی هم به عنوان نرده کاربرد دارد و هم امنیت ساختمان را حفظ می کند. این حفاظ های زیبا، علاوه بر حفظ جذابیت و زیبایی خود، بسیار ایمن هستند. چرا که عرض بلندی دارند که بیشترین میزان عرض دیوار را تحت پوشش خود دارند. پس جایی برای قرار دادن دست و پا ندارند. از این رو احتمال سرقت بسیار پایین می آید. وجود خارها و شاخه های در هم گره خورده که بسیار تیز هستند، امکان هر گونه دزدی و سرقت را از بین می برد. زیرا در صورتی که فردی از این حفاظ بالا رود، خارها و شاخه های تیز موجب بریده شدن بدن و آسیب رساندن به وی می شوند. این حفاظ ها کیفیت و دوام بالایی دارند و شما می توانید تا سالیان درازی از این حفاظ ها استفاده کنید.